Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2011 19:29 - Църквата: Ромите лъжат, че са правили секс с митрополити
Автор: platttonnn Категория: Новини   
Прочетен: 2684 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Искам ясно да кажа на вярващите християни - вярвайте на своите епископи и свещеници, заяви протосингелът на Софийската митрополия Ангел Ангелов image Българският партиарх Максим категорично отрече твърденията на двамата роми, които преди седмица заявиха в ефир, че са правили секс с висши духовници и дори ги назоваха по име. Чрез протосингела на Софийската Света митрополия Ангел Ангелов, главата на православната църква определи думите на двамата като „злостни лъжи“. „Това беше една колосална лъжа, само и само да се опетни българската църква и да се опорочат идващите празници“, заяви Ангелов в 3-минутното си право на отговор в предаването „Директно Карбовски“ по Нова тв. Духовникът допълни, че познава епископ Йоан и в никакъв случай не можел да приеме за истина твърденията на семинариста Атанас Маринов.

„Що се отнася до свещеник Лазар – това също беше свещена лъжа. Не знам как се чувства той и неговото семейство. Искам ясно да кажа на вярващите християни - вярвайте на своите епископи и свещеници“, каза още протосингел Ангел Ангелов.

На 10 декември в предаването се появиха уж неканените гости Атанас Маринов и друг младеж, и двамата от ромски произход. "Бил съм с дядо Наум, с дядо Геласий, вече покойник, с дядо Йоан, викарий на патриарх Максим, сега игумен на Троянския манастир", изреди имената им Атанас Mаринов. Случката с Йоан станала преди една година, когато семинаристът отишъл в канцеларията му да му иска помощ. Търсел работа, не пари. „Нямах къде да живея тогава. Той ме покани в покоите си, предложи ми да се изкъпя, а след малко влезе в банята чисто гол. Нямаше секс, нямаше полов акт, само ласки и прегръдки”, разказа той.

„Не бях навит за това, което поиска от мен. „Мога да ти помогна при едно условие”, ми каза той и предложи да ми духа, той на мен”. На съмнението на водещия Карбовски, че се държи като отмъстителен любовник, семинаристът отговори: „Не съм отмъстителен. Говоря за това, защото не съм само аз. Не го правя, защото не ми помогна, а от морална гледна точка”, обясни преди седмица Атанас Маринов.
 



Гласувай:
2


Вълнообразно


1. xloranphyl - Вчера научих за един такъв поп - м...
18.12.2011 13:20
Вчера научих за един такъв поп - местният полуидиот го оножда за 20 лева.
Половината попове са гейзери!
цитирай
2. krumbelosvet - Колко
26.07.2018 21:10
Колко ли струват показанията на тия хора? Сигурно повече от грасовете им по избори. Преди 2-3 години имаше пост с ОПАШАТИ ЛЪЖИ от подобен. Как го завели за кръщение при "папаза" 10-12 годишен, и той, стъпил в купела, му се дигнал х-я. Лъже като възрастен ром, и не знае, че никой българин или български циганин НЕ КАЗВА НА ПОПА П А П А З. И че големи деца не ги събличат и не ги слагат в купела, а ги понамокрят с малко светена вода.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: platttonnn
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2665728
Постинги: 1603
Коментари: 1103
Гласове: 8435
Спечели и ти от своя блог!
Архив